Ana içeriğe atla

Trendyol

EDIT: Twitter üzerinden aldığım bilgiye göre her üç üründe ellerine ulaşmış, en ksıa sürede kargoya vereceklermiş. Hadi bakalım.


Gördüğüm lüzum üzerine bu yazıyı kaleme alıyorum. 

Geçen sene Aralık ayında Trendyol'dan birşeyler aldım. Elbise falandı. Yanlış hatırlamıyorsam üç parçaydılar. Öncelikle ürünler vaat edilen tarihte elime gelmedi, hatta son teslim tarihine doğru biz tedarikçiyle sorunlar yaşıyoruz en kısa sürede size ürünlerinizi yollayacağız dediler. Sonra aldıklarımın bir kısmını tedarik edemediklerine karar verdiler ve paramı iade ettiler. Geriye tek bir parça kalmıştı, bir hayli geçtikten sonra artık onu da tedarik edemeyeceklerini anladılar, paramın geri kalanını da iade ettiler. Bu süreçte hayli uyuzlandım, onlar parayı hemen kartımdan çektikleri için ben de ödemiş oldum. Sonra ertesi ay iade ettiler falan. Böylece saçma bir prosese girmiş oldum. Sonuçta param benim cebimde dursun neden senin hesabında dursun ki değil mi? Bu yaptıklarından sonra bana 20 liralık bir hediye çeki verdiler, onunla da daha önce yazdığım ceketi aldım. Elime hemen ulaştı çünkü ürünler kendi ürünleriydi. Stoksuz çalışmıyorlardı. İyi neyse böyle aksilikler oluyor arada dedim. 

Mart ayında haftalardır her yerde baktığım kot gömleği gene Trendyol içinde bir markada gördüm, hem de istediğim fiyatlar dahilindeydi. Alayım ben bunu dedim. arada bir kazak ve bir elbise daha aldım. Bu alışverişten iki gün önce de Markafoni'den bir ayakkabı aldım. Ayakkabı belirtilen sürede elime ulaştı ama Trendyol'un ürününden hala ses seda yoktu. Ben bu ürünleri aldıktan iki gün sonra gene aynı marka vitrindeydi bu arada. Ya dedim iki gün arayla vitrine çıktılar, elbet gelecektir ürünler. Sanırım artık 3 Nisan'a kadar ürünleri kargoya veremeyeceklerini anladılar, 30 Mart'ta kusura bakmayın tedarikte sorun yaşıyoruz mailini gönderdiler bana. Arada Twitter'da noldu bizim ürünler babında birşeyler söyledim ama cevap veren olmadı. Sosyal medyadan da anlaşılanın bu olduğunu gördük, orda adımız olsun yeter. Oldu anam. Gene de beklemeye devam ettim ama artık bugün yeter bee dedim. Çünkü aynı markayı gene vitrine koymuşlar. Arkadaşım ben bunu anlamıyorum. Sen daha 20 gün önceki siparişi tedarik edemedin, neden bu adamla gene çalışıyorsun? Anladım ki Trendyol'un hiç umrunda da değiliz yani. Bunun üzerine aşağıdaki maili yolladım. Ürünler elime mi geçecek, iptal mi olacak ne olacak bilmiyorum ama bu işlem sonlanır sonlanmaz üyeliğimi iptal edeceğim. 

Ne yazık ki iş Amerika'dan bir fikri alıp gelip burda yapmakla olmuyor. Adam gibi çalışmak gerekiyor. Daha dün okudum, Amerika'da Groupon firması sattığı kuponların son kullanma tarihi yüzünden dava edilmiş. Detayları da şurda: http://www.reuters.com/article/2012/04/02/groupon-settlement-idUSL2E8F2EOK20120402

Sayın yetkili;


Daha önce de benzer bir durum yaşamıştık, sipariş ettiğim ürünleri önce tedarik etmekte sıkıntı yaşadığınızı belirttiniz, sonra da siparişimi iptal ettiniz. Sizinle beraber diğer alışveriş sitelerini de kullanıyorum, hiçbirisinde bu tür bir problemle karşılaşmadım. Bu tür sorunlarınızı çözemeyeceğiniz çok açık görünüyor. Ne yazık ki online dünyada insanların sizi çok kolaylıkla yok sayacağını anlamalısınız çünkü alternatifsiz değilsiniz. Bir çok alternatifiniz var, hatta size gerek duymadan AVMlerde bile indirim zamanı alışveriş yapabiliriz. aldığınız 5 lira kargo parası ile de bir kahve içeriz artık üstüne. İşin komik yanı şudur ki, ürünlerini tedarik edemeyen bir teslimatçıyla gene çalışıyorsunuz. Addax markası bugün de gene Trendyol'da satışa sunulmuş. Yani esasında müteri memnuniyeti falan pek umurunuzda değil. Bu arada tedarik edemediğiniz, ve edip edemeyeceğinizin de belli olmadığı ürünlerimin parasını kredi kartımdan peşin peşin çektiniz, ben de onları hesap kesimimden sonra ödedim. Ürünü tedarik edemeyince iade edeceksiniz kartıma ama açıkçası bu pek çok kredi kartı kullanıcısının hoşuna giden bir yöntem bile değil. Paramın kartımda pozitif bir değer olarak kalmasındansa hesabımda kalmasını tercih ederim.

Özellikle bugün aynı markayı tekrar vitrine koymanızdan sonra, Trendyol sitesinden bir daha alışveriş yapmamaya karar vermemi sağladığınız için teşekkür ederim. Müşteri memnuniyetinden bu kadar bihaber çok az kuruluş vardır, siz de bunlardan birisiniz.

Ürünlerimi tedarik edemeyecekseniz lütfen siparişimi iptal edin.

İyi çalışmalar.
Sezen YILDIRIM

Yorumlar

  1. bende zamanında trendyol mağduruydum. ciddiyetsiz işe yaramayan saçma sapan bir site. cevabın kapak olur nitelikte. bana da bu tarz bir mailden sonra converse sipariş etmeme rağmen sus payı ama adına ''hediye'' dedikleri bi' levis saat göndermişlerdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana da bir seferinde 20 lira hediye ettiler. dediğin gibi ciddiyetsiz ve saçma sapan bir site. kendilerinden haz etmiorum hiç.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beyazlı Kadın

Bir süredir okuduğum kitapları hiç yazmadığımı fark ettim. Hazır Beyazlı Kadın'ı yeni bitirmişken, kütüphanenin rafları arasında kaybolmamışken hemen yazayım bari dedim.
Bu kitabı kitap klübümüzde okumuştuk, sanırım 3 kişi aldık sadece. Benden önce Bellanomisma okudu, diğer arkadaşımız okudu mu bilemiyorum. Ben esasında hayli kararlıydım, yazın sahilde okuyacaktım ama son anda aldığım kitaba Uğur el koyunca, (Zeno'nun Bilinci) elimde iki kitapla kalakaldım. Beyazlı Kadın ya da Karamazov Kardeşler.  Hadi dedim madem Bella çook beğendi, alayım raflardan da okuyayım.

Wilkie Collins'in bu kitabı ilk gotik ve polisiye roman olarak geçiyormuş. Kitap yayınlandığında İngiletere'de öylesine büyük bir sükse yapmış ki Charles Dickens bile kıskançlık krizlerine girmiş Edward Drood'un Gizemi'ni yazmaya başlamış ama bitirmeye ömrü vefa etmemiş. Gerçekten de bir gizem olmuş sonu. Beyazlı Kadın İngiltere'de Limmerge Malikanesi'nde yaşayan iki genç kadına resim dersleri v…

İçinden Deniz Geçen Şarkılar

Bülent Ortaçgil'e büyük bir aşk besleyen bir insan değilim. Ama yeni albümünün çok başarılı olduğunu okuyunca birkaç yerden ben de aldım. CD'yi alalı neredeyse iki ay oldu. Birkaç dinleme denemem başarısızlıkla sonuçlandı. Yeterlik sonra belki sakin sakin iyi gelir dedim ama kafam o kadar doluymuş ki hiç anlamamışım. Sonra da kaldırıp bir kenara koydum. Geçenlerde iphonedaki müzikleri değiştirirken bunu da eklemek istedim. Nasıl yaptıysam iki kere Bulutsuzluk Özlemi eklemişim ama Bülent Ortaçgil'i eklemeyi becerememişim. En sonunda tekrar update ettim önceki gece şarkıları. Dün de flüt dersine giderken dinledim bütün albümü. Derse saat 5 gibi gittim. Yürüyerek gideyim bari dedim. Hava ılıktı. Akşam üstünün romantizmi vardı, kulaklarımda da muhteşem melodiler. Bütün parçalarda bir deniz özlemi, balıkçılar, adalar, su altı, balıklar....Yani her parçanın içinden deniz geçiyor. Tadımlık olarak dinleyin ve hemen bu CD'yi edinin bence.
Biterken karanfilli çay içiyorum. Mis gi…

Kumaş-Gelinlik-Gelinlikçi

Şimdi efendim biliyorsunuzdur belki, ben yakında evleneceğim. O yüzden de pek tabi ki bir gelinliğe ihtiyacım var. Taa Ocak ayıydı, annem İstanbul'a gelmişti. Ben de fırsat bu fırsat deyip Pronovias, Vakko, Beyaz Butik ve Weddies'den randevular almış, çeşitli gelinlikleri giyip çıkarmıştım. Hiçbir şey tam olarak içime sinmemişti. Gelinlikle ilgili genel sorunum kuyruklar, uzun duvaklar, danteller ve işlemeler. Yani esasında genele baktığımızda bu elbiseyle biraz sorunum olduğu aşikar. Neyse sonuç olarak birşeyler bulunmalı illaki. Sonra bir gün aradığım gelinliği buldum. Bulunca da bu çılgın arayış sona ermiş oldu. Ama sadece teoride. Çünkü gelinlik özel tasarımdı. Gidip bir yerden alamıyordum. Bunu da bir şekilde aştık, Uğur'un annesi ve teyzesi dikeceklerini söylediler. Geriye sadece tülü bulmak kaldı. Gelinliğin kumaşı değişik bir organzeden. Bu tür kumaşlar Eminönü ve Nişantaşı'nda satılıyormuş, öncelikle Eminönü'ne gittik. Ve sonuç olarak anladık ki bu kumaş …