Ana içeriğe atla

Notting Hill


Cumayı ve hafta sonunun büyük bir kısmını dayımla beraber geçirdik, o ayağında geçirdiği operasyon nedeniyle yattı, ben de ona teknik destek sağladım. İkimizde Notting Hill'i çok seviyoruz. İki güne bölerek izledik filmi. Daha önce fark etmediğimiz detayları gördük, ki daha önce aynı filmi on kere falan izlemiştik, nasıl hala fark etmediğimiz detaylar olabiliyor anlamadık. Ama dediğim gibi, basit bir romantik komedi olmanın çok çok ötesinde, çok güzel bir film, izlemediyseniz -ki böyle birşey mümkün müdür bilmiyorum ama- mutlaka edinip izleyin derim:)

Dün de Uğur'la beraber evlilik fuarına gittik, şurada detaylı fotoğraflar falan var esasında. Lafı gelmişken belirteyim, ben blogların her zaman çok önemli olduklarını düşünüyorum. Bakınız, yukarıdaki blog son derece başarılı bir evlilik blogu. Üstelik anladığım kadarıyla evlilik hazırlıkları yapan, bizler gibi normal insanlar tarafından yazılıyor. Yani, hani bir demet çiçeğe 100 lira vermenizi normal karşılayan insanlar değiller. Bütçenizi de düşünmeniz gerektiğinin farkındalar, bazen onlarda aşırıya kaçıyor ama, düğün ayakkabısı olarak size Christian Louboutin almazsanız olmaz demiyorlar. Bir Louboutin için olan duygularımsa must have şeklinde ama, neredeyse bir maaşım değerinde o ayakkabılar. Neyse. Evlilik fuarına dönelim. Anlaşılıyor ki, düğün denilen şey çiftleri nasıl yolarız sorusunun cevabı. 30 tane fotoğrafa 1000 lira isteyenleri mi istersiniz (ki 1000 lira en düşük değer, Zümrüt'te 1000 euro dediler) sandalye süslemek için kurdelelere 3 lira isteyenler mi? Düşünüyorum da, metrelerce kurdeleyi zaten 3 liraya alırım ben. Düğünden sonra ne yapacaksın o kadar kurdeleyi diyebilirsiniz tabii ama heralde eve gelmezler onlar. Bence düğün yapacağınız yerle iyice konuşun, size neler sağladıklarını iyice anlayın, sonra da arkadaşlarınızın fikirlerini alın, internetten bol bol fotoğraf inceleyin, annenizin veya kayınvalidenizin elinden bu tür işler geliyorsa onları da ikna edin. Hani organizasyon şirketlerinin işine engel olmak istemiyorum tabi ki, ama eğer bütçeyle ilgili ufak tefek tasarruflar yapmak istiyorsanız iyi bir yöntem. Hem belki böylece herkesin düğününden farklı olan detaylara da ulaşabilirsiniz, herkes aa ben hiç böyle bir şey görmemiştim diyebilir. Ben sandalyeleri Tiffany istemiştim, ama pek mümkün olacakmış gibi görünmedi,ben de daha farklı alternatifler üzerinde düşünüyorum artık. Sanırım önümüzdeki aylarda, düğünle ilgili başka şeyler de yazacağım sizlere.

Bu arada yarın yeni dönem başlıyor, çok baskı altındayım. Çok fazla ders alıyorum, üçüne kayıtlıyım zaten, birini de hocasının izin vermesi durumunda gidip dinlemeyi düşünüyorum. Bir yandan da çalıştığım bir proje son aşamalarında, çok yorucu oluyor bu yüzden.

Aklımda da fotoğraf projeleri cirit atıyor, azıcık hava ısınsa, güzel bir projeyle diğer blogda görüşeceğiz zaten:)

Ve günün şarkısı sizler için gelsin:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beyazlı Kadın

Bir süredir okuduğum kitapları hiç yazmadığımı fark ettim. Hazır Beyazlı Kadın'ı yeni bitirmişken, kütüphanenin rafları arasında kaybolmamışken hemen yazayım bari dedim.
Bu kitabı kitap klübümüzde okumuştuk, sanırım 3 kişi aldık sadece. Benden önce Bellanomisma okudu, diğer arkadaşımız okudu mu bilemiyorum. Ben esasında hayli kararlıydım, yazın sahilde okuyacaktım ama son anda aldığım kitaba Uğur el koyunca, (Zeno'nun Bilinci) elimde iki kitapla kalakaldım. Beyazlı Kadın ya da Karamazov Kardeşler.  Hadi dedim madem Bella çook beğendi, alayım raflardan da okuyayım.

Wilkie Collins'in bu kitabı ilk gotik ve polisiye roman olarak geçiyormuş. Kitap yayınlandığında İngiletere'de öylesine büyük bir sükse yapmış ki Charles Dickens bile kıskançlık krizlerine girmiş Edward Drood'un Gizemi'ni yazmaya başlamış ama bitirmeye ömrü vefa etmemiş. Gerçekten de bir gizem olmuş sonu. Beyazlı Kadın İngiltere'de Limmerge Malikanesi'nde yaşayan iki genç kadına resim dersleri v…

Kumaş-Gelinlik-Gelinlikçi

Şimdi efendim biliyorsunuzdur belki, ben yakında evleneceğim. O yüzden de pek tabi ki bir gelinliğe ihtiyacım var. Taa Ocak ayıydı, annem İstanbul'a gelmişti. Ben de fırsat bu fırsat deyip Pronovias, Vakko, Beyaz Butik ve Weddies'den randevular almış, çeşitli gelinlikleri giyip çıkarmıştım. Hiçbir şey tam olarak içime sinmemişti. Gelinlikle ilgili genel sorunum kuyruklar, uzun duvaklar, danteller ve işlemeler. Yani esasında genele baktığımızda bu elbiseyle biraz sorunum olduğu aşikar. Neyse sonuç olarak birşeyler bulunmalı illaki. Sonra bir gün aradığım gelinliği buldum. Bulunca da bu çılgın arayış sona ermiş oldu. Ama sadece teoride. Çünkü gelinlik özel tasarımdı. Gidip bir yerden alamıyordum. Bunu da bir şekilde aştık, Uğur'un annesi ve teyzesi dikeceklerini söylediler. Geriye sadece tülü bulmak kaldı. Gelinliğin kumaşı değişik bir organzeden. Bu tür kumaşlar Eminönü ve Nişantaşı'nda satılıyormuş, öncelikle Eminönü'ne gittik. Ve sonuç olarak anladık ki bu kumaş …

İçinden Deniz Geçen Şarkılar

Bülent Ortaçgil'e büyük bir aşk besleyen bir insan değilim. Ama yeni albümünün çok başarılı olduğunu okuyunca birkaç yerden ben de aldım. CD'yi alalı neredeyse iki ay oldu. Birkaç dinleme denemem başarısızlıkla sonuçlandı. Yeterlik sonra belki sakin sakin iyi gelir dedim ama kafam o kadar doluymuş ki hiç anlamamışım. Sonra da kaldırıp bir kenara koydum. Geçenlerde iphonedaki müzikleri değiştirirken bunu da eklemek istedim. Nasıl yaptıysam iki kere Bulutsuzluk Özlemi eklemişim ama Bülent Ortaçgil'i eklemeyi becerememişim. En sonunda tekrar update ettim önceki gece şarkıları. Dün de flüt dersine giderken dinledim bütün albümü. Derse saat 5 gibi gittim. Yürüyerek gideyim bari dedim. Hava ılıktı. Akşam üstünün romantizmi vardı, kulaklarımda da muhteşem melodiler. Bütün parçalarda bir deniz özlemi, balıkçılar, adalar, su altı, balıklar....Yani her parçanın içinden deniz geçiyor. Tadımlık olarak dinleyin ve hemen bu CD'yi edinin bence.
Biterken karanfilli çay içiyorum. Mis gi…