Şu hava bir açsa da bisiklet kullansak rahvan rahat:(
Bisiklet üzerindeki görüntüm şöyle olsun istemiştim;
Oysa ki böyle oldu:)) Nasıl bu noktaya geldim ben de anlamadım:)
Henüz şortla sürmüyorum, zaten de bu sakarlıkla sürmesem daha iyi değil mi:) Dizim hala iyileşmedi:)
ben de size patenle katılabilir miyim? :0)
YanıtlaSilkatılırsın tabii neden katılmayasın:)
YanıtlaSil