Ana içeriğe atla

Bisiklet

Şu hava bir açsa da bisiklet kullansak rahvan rahat:(

Bisiklet üzerindeki görüntüm şöyle olsun istemiştim;


Oysa ki böyle oldu:)) Nasıl bu noktaya geldim ben de anlamadım:)


Henüz şortla sürmüyorum, zaten de bu sakarlıkla sürmesem daha iyi değil mi:) Dizim hala iyileşmedi:) 

Yorumlar

Yorum Gönder