Sivilce Şubat 05, 2010 İki kaşımın arasında çıkan sivilce değil, yabancı bir yaşam formu. Bence kozmetik malzemelerinin falan hiç faydası yok bunlara. Verdiğimiz paralara yazık. Paylaş Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Paylaş Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Yorumlar
Yorumlar
Yorum Gönder